البحث عن مواضيع

هل هناك علاقة وقصة حب بين كارمن وحسن ؟ أخر اخبار كارمن سليمان: عند اعلان خبر تتويج كارمن سليمان بلقب  محبوبة العرب “آراب آيدول” علق والد ووالدة كارمن عن سعادتهما الغامرة بحصول ابنتهما على لقب البرنامج. وبشفافية شديدة قالت أم كارمن انها كانت تتوقع فوز ابنتها بنسبة %50، وهذا يعني انها كانت ترى ان فرصة حصول كارمن أو دنيا على اللقب متساوية. ومن جانبه، شكر والد كارمن الله على حصول ابنته على اللقب، وايضا الجمهور الذي صوت لها، ودعمها، كما حرص على الاشادة بالدور الكبير الذي قامت به قناة إم بي سي لظهور ابنتة "كارمن سليمان" بشكل لم تحلم به مؤكدا ان القناة قدمتها في احسن صورة. واضاف ان حب الناس الكبير لكارمن هو الذي سيجعلها تكمل المشوار لأن الحصول على اللقب هو بداية الطريق. وعن الحوار الذي دار بينهم واسرة دنيا بطمة، عقب تتويج كارمن بالقب محبوبة العرب، قالت أم كارمن: "نحن نحب الجميع وكل الشعوب العربية اخوة لنا، ولو دنيا فازت باللقب كنا فرحنا لها كثيرا، واهلها «باركوا لنا» عقب فوز كارمن، كما ان وصول كارمن ودنيا للنهائي يعني ان مصر والمغرب تمتلكان مواهب كثيرة". وعن كيفية تعاملهما مع كارمن خلال الفترة المقبلة، والحفاظ عليها من غرور الشهرة والنجومية، قالت والدتها: «الحمد لله ان كل الناس شهدت بأخلاق وتربية كارمن ولو غيرتها الشهرة واللقب فهذا يعني انها «أنهت» مشوارها بنفسها قبل بدايته». وعن ردهما على الشائعات المنتشرة على المواقع الالكترونية والفيسبوك بوجود قصة حب سرية بين كارمن و حسن الشافعي وانه ساندها كثيرا في البرنامج قال الاب: "في البداية اول مرة اتأكد ان تلك البرامج بها هذا القدر من الشفافية، فقد كنت اعتقد انها تعتمد على التلاعب في النتائج، وبالنسبة لحسن الشافعي فنحن لم نعرفه الا من خلال البرنامج". وعن رأيه في حالة تقدم حسن الشافعي للارتباط بابنته كارمن، وطلب يدها للزواج، قال الاب: "حسن اكبر من كارمن بأكثر من 13 عاما على الاقل وهو «خاطب» على ما اعتقد، وفارق السن بينهما كبير". وعندما سألنا الام السؤال نفسه كانت اجابتها مختلفة، اذ قالت: "حسن انسان متدين وملتزم ولو تقدم للزواج من كارمن سأوافق على الفور، وهو انسان ممتاز وانا لا التفت لفارق السن". وهنا ابتسم الأب وكأنه تراجع عن رأيه قائلا: "لو كارمن وافقت على حسن انا سأوافق". هذة اشاعات غير مؤكدة ولم يتم تعليق حسن الشافعي عليها.

اشاعات عن قصة حب بين كارمن سليمان وحسن الشافعي

هل هناك علاقة وقصة حب بين كارمن وحسن ؟

أخر اخبار كارمن سليمان:
عند اعلان خبر تتويج كارمن سليمان بلقب  محبوبة العرب “آراب آيدول” علق والد ووالدة كارمن عن سعادتهما الغامرة بحصول ابنتهما على لقب البرنامج.
وبشفافية شديدة قالت أم كارمن انها كانت تتوقع فوز ابنتها بنسبة %50، وهذا يعني انها كانت ترى ان فرصة حصول كارمن أو دنيا على اللقب متساوية.
ومن جانبه، شكر والد كارمن الله على حصول ابنته على اللقب، وايضا الجمهور الذي صوت لها، ودعمها، كما حرص على الاشادة بالدور الكبير الذي قامت به قناة إم بي سي لظهور ابنتة “كارمن سليمان” بشكل لم تحلم به مؤكدا ان القناة قدمتها في احسن صورة.
واضاف ان حب الناس الكبير لكارمن هو الذي سيجعلها تكمل المشوار لأن الحصول على اللقب هو بداية الطريق.
وعن الحوار الذي دار بينهم واسرة دنيا بطمة، عقب تتويج كارمن بالقب محبوبة العرب، قالت أم كارمن: “نحن نحب الجميع وكل الشعوب العربية اخوة لنا، ولو دنيا فازت باللقب كنا فرحنا لها كثيرا، واهلها «باركوا لنا» عقب فوز كارمن، كما ان وصول كارمن ودنيا للنهائي يعني ان مصر والمغرب تمتلكان مواهب كثيرة”.
وعن كيفية تعاملهما مع كارمن خلال الفترة المقبلة، والحفاظ عليها من غرور الشهرة والنجومية، قالت والدتها: «الحمد لله ان كل الناس شهدت بأخلاق وتربية كارمن ولو غيرتها الشهرة واللقب فهذا يعني انها «أنهت» مشوارها بنفسها قبل بدايته».
وعن ردهما على الشائعات المنتشرة على المواقع الالكترونية والفيسبوك بوجود قصة حب سرية بين كارمن و حسن الشافعي وانه ساندها كثيرا في البرنامج قال الاب: “في البداية اول مرة اتأكد ان تلك البرامج بها هذا القدر من الشفافية، فقد كنت اعتقد انها تعتمد على التلاعب في النتائج، وبالنسبة لحسن الشافعي فنحن لم نعرفه الا من خلال البرنامج”.
وعن رأيه في حالة تقدم حسن الشافعي للارتباط بابنته كارمن، وطلب يدها للزواج، قال الاب: “حسن اكبر من كارمن بأكثر من 13 عاما على الاقل وهو «خاطب» على ما اعتقد، وفارق السن بينهما كبير”.
وعندما سألنا الام السؤال نفسه كانت اجابتها مختلفة، اذ قالت: “حسن انسان متدين وملتزم ولو تقدم للزواج من كارمن سأوافق على الفور، وهو انسان ممتاز وانا لا التفت لفارق السن”.
وهنا ابتسم الأب وكأنه تراجع عن رأيه قائلا: “لو كارمن وافقت على حسن انا سأوافق”.
هذة اشاعات غير مؤكدة ولم يتم تعليق حسن الشافعي عليها.

104 تعليق

  1. بداية لا اجد اي علاقه من قريب او من بعيد بين الرائع حسن وبين كارمن …حسن انسان جدا وسيم ولا يتناسب لا مركزه ولا سنه ولا شكله واعتقد حتى دينه مع كارمن اللتي لا تملك الا دلك الصويت اللدي لحد الان مش عارفين كيف فازت بيه على المتباريه دنيا دات الطله الجدابه والصوت الحزين القوي الرائع
    لن تستمر كارمن في عالم الفن وحتى ولو استمرت لن يحبها الجمهور لان غرورها ظهر من البرنامج قبل التتويج واكيد سيتفاقم مع الشهرة اللتي لا تليق عليها بتاتا

  2. كارمن مغرورة جدا وطفلة وقياسا بحسن الشافعي وكارمن فرق شاسع بينهم من ناحية الاخلاق وحسن الشافعي عائلة محافظة مايتزوج من مطربة وراقصة وحسن قريبا يتزوج والله يوفقه ويتمم على خير

    • كارمن مش مغرورة ولا راقصه دا اولا وثانيا ادا كانت طفلة فهى معجزة لانها غلبت الاكبر منها بموهبتها

      • عنجد كارمن اصلا مش موهوبة وصوتي احلى من صوتها بس اندعمت مشان هيك فازت او يوسف او دنيا احلى منها بكتير او هية مش طفلة او بكفي انها بتقلد دنيا على كل اشي الحركات او اللبس مهي ما بتعرف تلبس اتعلمت من دنيا

    • كارمن معطرة ومسكينة بس دنيا متكبرة . وبعدين حسن الشافعي كمان يعمل في عالم الفن وكذلك كارمن يعني لا يوجد فرق

  3. صراحة اهل المغرب فيهم حقد مش طبيعي ودنيا مالت عليها وعلى طلتها وانا اقول حسن وكارمن احلى كابلز وايد لايقين لبعض وكارمن رقيقة وجذابة وكلام الحسااااد كثير

    • لي بيعلق يعلق على الفنانتان كارمن أو دنيا باطما ممنوع شتم أي دولة عربية وأهل المغرب ناس العز والكرامة والنخوة ومعروفين بالمواهب والجمال ولي بيشوه صمعتهم دوووول هم اهل الحسد والحقد إي عنده مشكلة مايسب المغرب

    • LHمااااالت عليك يا بنت الكلب انتي وكارمن …. صدق انكم بهيم والله العظيم يستر عليييكم … ذي والله بس عيييب بنات العرب يغنو ويفسخو الحجاب قال ايش قال حرية شخصية …صدق انكم مهابيل ….هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  4. اولا ازاي كارمن مسيحية ووالدتها محجبة ثانيا كارمن اى حد يسمع صوتهايحبها وبنايهدي المتعصبين

    • معك حق كارمن الي يسمعها يحبها ودام فازت باللقب فهي محبوبة العرب والي يشتم ويسب مع نفسه هذا من زوود القهر والدليل قولكم انها مغروره كارمن مستحيل تجي اغنية الا ونشوف ضحكتها وتواضعها حتى في برنامج تكلمت عن الي يسبو ويشتمو فيها من جمهور المغرب ومن كثير طيبتها قالت ما الومهم حقهم وربي ياكوكي دخلتي قلبي بضحكتك وبصوتك وقلبك الابيض ودنيا كمان موهبتها حلوه بس ماتفوق محبوبة العرب استمري كوووكي جمهورك معاك

  5. تستحق اكثر من ذلك لقد اطربتنا ورجعتنا لزمان الاصوات الجميلة الحقيقيه لقد صارت اصوات كل المطربات المرافقات ليوم النتائج صفر امام صوتها حتى الفنانة احلام توارى صوتها خجلا امام دنيا

  6. نعم. كلام الاب وآلام صحيح ان حسن الشافعي تقدم لكارمن لانه انا صحفيه وقلت لكارمن هل حسن الشافعي تقد م لك قالت نعم واسنه الجاي زواجنا وقلتلها مبروك وقلت حسن متزوج قالت عادي وقلت مبروك

  7. كآرممن فنانهه موهبه عن ججد و حتىى دنيا بس التصويت و الناس اختاروا كآرممن وهذا مش معناتو نهايةة دنيآ و صوتها بيخادها لكل اللي تتمناهه..

  8. والله كارمن مش مغرورة وانتم مش لقين اى حاجة تتكلمو فيها وبعدين حسن خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااطب وهو لحب خطيبته وياريت ما حدا يتكلم عن كوكو كدا تانى مش عشان انا مصرية ولاكن هى مو عملت شى وبعدين انا ما اقدر اتكلم عن اى احد بالبرنامج لانهم بجد محترمين ولااحد فعل اى شى واتمنى لهم التوفيق

  9. الله هو اللي فوق الجميع و ليس مصر، اما عن المغاربة فهم قمة العطاء و قمة الكرم وما يعرفون يجا ملون و لا ينافقون ما عندهم انت حبيبتي حبيبتي مثل المصريين انا اشوفهم ناس بياعين حكي لا اقل و لا اكثر. اما بخصوص كا رمن صوتها جميل صح ولكن ليس احسن من دنيا بطمة و لا يوسف و الحق حق و اتحداهم يعطون نفس الاغنية لكل المشتركين يغنوها ووقتها بتعرفون من الاحسن.

    • اقول اولا انت مغربي ثانيا انا سعودي وباشوف ان مصر تفوقكم في الواهب وياليت يحطو لكل واحد اغنية ويسمعو والله التيس حكم يجلس طول الوقت يصارخ احيانا اخاف يطق لها عرق يا اخي التيس ازعجتني والله بعاااااااع بعااااع الله يقرفك على الذوق ذا ودام كارمن فازت يعني هي الي تستحق غصبن عن الكل كووووكي استمر ان دل شي يدل على نجاحك والمغاربه محترين فوووووديتك كوووكي احووووبك

  10. صحيح ان دنيا لم تفز باللقب لكنها فازت باحترام العالم و حبه لانها لم تكن تسعى وراء الشهرة او المال فهي ابنة كشاهير ناس الغيوان ومن لا يعرفهم فان لم تفز عرب ايدل فقد فزت بحب العالم

  11. عاااااد كارمن صوت يلوع بالجبد وع وع …واهلها ميتين عالفلوووس عافان الله على طول بيبيعون بنتهم وهي عمرها 17 سنه بلااااهم ميتين عافانالله ما اقالوا خلها تكون نفسها وتحصل شهدات عليا و و و على طول شهره وفلوس وكبريهااااات واخر شي فضااايح في فضااايح مثل ما عودنا على كل المصريين ياكلون في لحم بعض

    • عليك جدا يالي بلا اسم بس هذا ان دل يدل علي جبنك ليش خايف تقول اسمك أما عن المصريين طول عمر المصريين ناس محترمة وان كنا بنشتغل علشان نجيب فلوس فهذة سنة الحياة الموجودة عند كل الناس والا منين يأكلوا ويشربوا ويعيشوا بس احنا مايهمنا أبدا الفلوس لهذة الدرجة وعيب جدا عليك والشتيمة تلف وترجع علي صاحبها واللي يتهمون المصريين هذا لأنهم يحسون بالنقص منهم لأن المصريين أسيادهم وتاج رأسهم هم الذين علموا العالم والي الآن يامحدثي النعمة انتم المصريين أحسن ناس في كل المجالات العلمية و الفنية والرياضية والثقافية وأبسط شئ شوف كام واحد مصري فاز بجائزة نوبل وفي أي مجالات وكم واحد من كل البلاد العربية حصل عليها وفي أي مجال هذة أمثله بسيطة جدا ثم ليه هتموتوا من المصريين كده حقدكم باين قوي واللي بيموت علي الفلوس اللي هيموت لأنه لم يفز بها مش اللي فاز بها فعلا 0

  12. احنا احلي شعب يخترع قصص جوزتو الناس وطلقتوهم
    حرام عليكو بطلو بقي كارمن لسه طفله بريئه وحسن راجل محترم حسبي الله ونعم الوكيل في كل انسان
    بيفتن ويروج اشاعات منكم لله الا زيكو حرام يعيشو في مصر

  13. البهدلة الي بدي ابهدلها لرقم 1 اول اشي اذا انتي عمبتقولي ان فش علاقة بين كارمن و حسن و متأكدة من هذا الاشي معناتك انتي غيراني من كارمن و اذا عمبدافعي على دنيا هذا بدل انك انتي بتعرفي ان دنيا بتقرف من كل النواحي و كارمن بتجنن من كل النواحي بس بدكش تعترفي احسن منقول انك غيراني و احنا منعرف انك انت من جوا بتكرهي كارمن لانك مكيودة و بما انك غيراني من كارمن معناتك انت بشعة ههههههههههههههههههههههه ثاني اشي كارمن مش مغرورة واذا انت عمبتقولي ان كارمن مغرورة معناتك انت المغرورة لان كل واحد بحكي صفاتة و هاي البهدلة الي بهدلتك اياها بهديها الك و لكل الي بحكي على كارمن و بغار منها حلوة البهدلة صح هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه باي باي هههههههه…

  14. البهدلة الي بدي ابهدلها لرقم 1 اول اشي اذا انتي عمبتقولي ان فش علاقة بين كارمن و حسن و متأكدة من هذا الاشي معناتك انتي غيراني من كارمن و اذا عمبدافعي على دنيا هذا بدل انك انتي بتعرفي ان دنيا بتقرف من كل النواحي و كارمن بتجنن من كل النواحي بس بدكش تعترفي احسن منقول انك غيراني و احنا منعرف انك انت من جوا بتكرهي كارمن لانك مكيودة و بما انك غيراني من كارمن معناتك انت بشعة ههههههههههههههههههههههه ثاني اشي كارمن مش مغرورة واذا انت عمبتقولي ان كارمن مغرورة معناتك انت المغرورة لان كل واحد بحكي صفاتة و هاي البهدلة الي بهدلتك اياها بهديها الك و لكل الي بحكي على كارمن و بغار منها حلوة البهدلة صح هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه باي باي هههههههه…

  15. خليهم يتزوجوا عشان يخبوا لعبتهم و مؤامرتهم مع بعض على دنيا و تفضل لهم ذكرى طول الزمان وافق شن طبق

  16. اول اشي كارمن اموره لكن اهلها ما بصير يبيعوها بالرخيص شو يعني انها تصير فنانه ولله يا ناس انه الفلوس كمو كل شي وتاني اشي فيه كتير اصوات احلى من كارمن مثلا يوسف او حسن خرباش غفران ولله يا ناس الحق حق دنيا بطمة صوتها احلا بكتيييييييييييييييييييير من كارمن ولله لازم دنيا يلي فازت وعفكره دائما دنيا ما بتطلع مرحلة الخطر ودائما هيه اعلا الاصوات في العرب ايدل لكن الحق حق ما بصير الغش ولله وبعدين حرام التفاهات هاي كلها بلا غناء بلا هبل حرام يا ناس حرام فيه الله كبير بكره بس تموتوا مين بده يحموكو من العذاب الاغاني ولا المصاري ولا بدك تغني قدام ربنا وبفوتك الجنه استغفروا الله يا ناس لانه ما بفيدكوا يو القيامه غير دينكو ولله حرام اتقوا الله بعدين مصر على عينا وعلى راسنا بس مش معناته انها وفوق الكل لا لانه الله كبير وفوق الكل ويلي ببعت بنته تغني يتقي الله لانه بالاخير اذا ما اهتدوا الله رح يعذبهم عذاب شديد جدا حرام عليكو يا ناس اتقوا الله يا ناس وكمان النفس اماره بالسوء يعني اذا العبد ما طلب الهدايه ما رح يهتدي لكن اذاطلب انه يهتدي الله بهدية ان شاء الله الذي لا اله الا الله محمد رسول الله وبالاخير حرام الاغاني وحرام البرامج يلي بتفسق الناس والعالم العربي والاجنبي وانا بطلب من كل واحد بشوف هاد التعليق يستغفر الله على انه صوت لكارمن او لغير كارمن بعدين كارمن صغيره عمرها 17 سنه لازم تكمل الثانوية العامة والجامعه للنهايه وتحصل على شهاده عالية وزبلا اغاني ومنصب لانه كله هبل وبكره بتعرفوا صحة كلامي بس تموتوا وعفكره الكافر يوم القيامه شو بصير يحكي يا ليتني كنتوا تراب

    • دنيا لو مو ابوها مدبر حاله والا كانت فنشوها من زمان كارمن مع ان في ازمه في مصر ومشاكل الا انها فازت بقلوب العرب وبتضل هي الاوله وياليت المغاربه يهجدو شوي حرقتو اعصابكن زياده عن الزوم قولو لبنت بلدكم تروح طقاقه تفلح اكثر بدل الصراخ الي تحطه على المسرح\

  17. والله حرام عبيكم ما بيحقلكم تتكلموا عن كارمن بالطريقه دى كفايه انها كسبت وحققت حلمها وبالنسبه لاهلها باقولهم الله يخليهم ليها لان هما ما باعوا بنتهم بالرخيص ولا حاجه بل ساعدوها فى تحقيق احللامها وبعدين فيها ابه لما تصير مغنيه والله هادى بنت كتير جميله بصوتها ورقتها والله يحاسب كل واحد بيروج هذة الشائعات القذره عن كارمن

  18. ةوالله هل البرنامج السخيف شو عمل؟ طلعلنا مطربه ومن مصر كمان……..هو احنا ناقصنا مطربات……لا حول ولا قوة الا بالله يضرب الغنا والي يغنيه

    • hkh انا بموووووووووووووووووووووووووووووووووت في كارمن وهي قريبه من قبلي بحبها وبعشقها عشق واقول انها جميله وبنوووته طيبه وحنونه

  19. اناحب كارمن بعدين حسن مخطوب كيف يتزوج كارمن اصلن مافي حب بينهم هذي اشاعه وبعدين لا تكلمون علي كارمن وحسن

  20. حسن احبك موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت

  21. الاسم مجنونك والعمر ضايع بدونك والهويه رسم عيونك والنهايه احبك هذا لحسن الشافعي احبك موووت حسن

  22. احبك موووووووووووووت كارمن انا اكره دنيا وش ذي السنونه تقل السنون حمار استغفرالله كارمن احلا منه

  23. عيب و عار علينا نحن كعرب مسلمين ان نتجادل بسبب موضوع كهذا البرنامج انتهى وكل واحذ راح في حالو و كارمن و دنيا كلاهما فائزتين و محترمتين فاللهم نسالك الهداية فهذه احدى الفتن التي تدمر العلاقات العربية الاسلامية

  24. كارمن هي موهوبة وصوتها كير حلو وبتستحق اللقب ودنيا كمان صوتها كتير رائع وفي خامة رائعة جدا اما بالنسبة لحسن انا بعرف انه خاطب ويمكن يكون تقدم الها

  25. يا احلى كارمن واحلى صوت والافضل من دنيا بطمة ال دنيا ال كارمن احلى من دنيا .
    ولقد كانت كا رمن الاجمل وكان الفستان اجمل من تاع دنيا وانا واخواتي نحب كا رمن يا افضل الورد يا كارمن نحن نحب
    كارمن سليمان الافضلفي الكون يا اجمل وارق كا رمن سليمان وشكراااااااااااااااااا

  26. اولا يا ناس انا مش هشتم ولا هقول حاجة تسيء لان دة المفروض احنا كلنا بنتكلم على حاجة احنا مالناش دعوة بيها , حرام على فكرة انكوا تتكلموا على حد بحاجة وحشة دي تعتبر نميمة وجزاتها كبير, احنا كلنا بلد واحد لولا الاسرائليين هم اللي قسموا البلدان بعد ما كنا واحد كلنا عربيين ولو اختلفت اللهجات كلنا لينا رب واحد, والمفروض كلنا بنحب بعض وبنخاف على بعض وكلنا عندنا نخوى, ولازم نخاف على سمعة الناس زي ما بنخاف على سمعتنا, وعلى فكرة المصريين مش بتوع كلام وخلاص , انا مش بقول كدة عشان انا مصرية, وكما قال مصطفى كامل”لو لم اكن مصريا,لوددت ان اكون مصريا” , المصريين رغم الصعاب فضلوا صابرين سنين كثييير ولما يقولوا الحق بيجي اللي يسكتهم لكن الثورة قلبت كل الموازين , مش دة موضوعنا ليه الكل بيشتم مصر مصر لولااها مكنش هيبقى هناك نجيب محفوظ, ولا كان هيبقى في احمد زويل, ولا محمد البرادعي, ولا حتى كارمن ولا عمرو قطامش, ولا كان هيبقى في اهرامات ولا حضارات مصرية, وافتكروا ان حياة النبي يوسف عليه السلام كانت في مصر, ولا كمان موسى عليه السلام, يعني حاجات كثير طلعت وكبرت وعظمت من مصر , المشكلة كانت في الرئيس واديها اتحلت , ندخل بقى على كارمن ,دنيا يا جماعة صوتها راااائع وقوي وعُربي كمان,والكل شاهد,وكارمن صوتها حلو ومدهش وقوي , لكن مدام الجمهور والناس اختارت كارمن فمش من حقكوا تتكلموا الاختيار كان ليكوا وفي اللي اختار دنيا وفي اللي اختار كارمن , بس اصوات كارمن اكثر ودي ديموقراطية, واحنا يا جماعة بنتناقش في ايه ؟ احنا كدة بنفرق في بعض ليه؟ما فيش حاجة اسمها بكره اهل المغرب,مافيش حاجة اسمها بكره مصر ؟ كلنا عرب وكلنا واحد, واللي بيقولو ان اهل كارمن طلعوها عشان الفلوس , فلا مش كدة الحقيقة ان كارمن حبت تحقق حلمها ولقت انها فرصة مناسبة جدا وراحت وقدمت ونجحت, وبالنسبة للناس فهي موهبة كبيرة لانها بسن صغير وبالثوت دة , دة حتى اني عرفت ان احد النقاد قال على اغنية انت عمري “ام كلثوم تتمنى انها تكون هنا عشان تشوف عظمة صوت كارمن ” وعلى فكرة في اوائل البرنامج لما جابوا مقطع مع دنيا لوحدها قالت بالحرف”انا احب الشهرة برشة برشة يعني..لاقصى درجة ” وضخكت ودة يعني ايه,استنتجوها انتوا, وغير كدة ان كارمن ينفع تبقى مغنية لانها لما بتغني كل اللغات بيليق عليها اما دنيا فلغتها محدودة ولغتها المصرية فيها تلكؤ واضخ , وكارمن متواضعة لانها لما زارت مصر قبل التصويت الاخير وهي نازلة حاطين طريق وحوليه حاجز من الناس راحت شالت الحاجز بعد نقاش حاد مع الحراس وقالت انه مهما كان فهي واحدة منهم, وعلى فكرة انا متاكدة ان كارمن بينها وبين يوسف عرفات حاجة واللي يكدبني يدخل على الموضوع دة ويشوف بعينه : انا مش قادرة احط الرابط بس هو في منتدى عيون العرب دوروا على الملف الشخصي للعضوة دمعة ليل1 وشوفوا مواضيعها من ضمنيهم موضوع “كارمن سليمان ويوسف عرفات ؟!؟ (ضاروري)” هو في قسم قصص وروايات الانمي

  27. المشكلة ان المصريين هم الوحيدين الي بيشجعوا كارمن لأنها مصزية لو كانت دنيا مرية لشجعوها المصريين ,المصريين بيشوفو بس هل المتسابق مصري او لا بس ما بيشوفو الصوت لان دنيا صوتها جد جد جد قوي و رائع ولا ننسى أنها أبكت أحلام و صدمت العالم كل

    • مين قالك ياحلوووتي انا سعودي والشباب واهلي واقاربي والببي الي عندي كله كارمن ومو بس انا الوطن العربي كله يحبها اقول روحي نظفي مطبخكم ابرك لك

  28. انا احبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت يا كارمن واتمنى لكى السعادة ممكن تبعا تولى نمرة او ايميل كارمن انا بحبببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

  29. مالت عليكم انتو وحسن وكارمن واهلها ……………. اصلا ذا الكلام صحيح 100% وما في ولا شك والدليل القاطع شوفوا حسن لما يطالع كارمن وهي تغني كانه راح في عالم الحب والهيمان …مااااااااااااالت ع المصريين ….اما كارمن هي من الاساس مغرورة بس والله العظيم مدري ع ايش ؟؟!!!!!واهل كارمن طماعين بالمرررررة قال ايش قال انا عادي فارق السن عندي وبوافق ع حسن ماااااااااااالت هما اصلا اساسا يبغوا فلوس حسن لانهم حصلوا ذولي النص مليون والسيارة وقالو هم في بالهم انوا السيارة رح تتخرب والفلوس رايحين هههههههههههههه صراااااااااااااحة طمع غير شكل

    مالت ع المصريين ….

  30. ليه كل الهجوم دا علي كارمن في الحقيقه لم توجد علاقه بين حسن وكارمن وهذه مجرد شائعات ولكن العجوم ليس من هذه الناحيه ولمن لان كارمن مصريه وهؤلاء لم يحبوا المصريين مع انهم متأكدون ان كارمن قد تفوقت علي دنيا ولكن في الاخير يجب ان نعترف ان كلنا اخوه الله يسمحكم لهؤلاء المغاربه الذين يكرهونا مع انننا نحبهم

  31. ليه كل الهجوم دا علي كارمن في الحقيقه لم توجد علاقه بين حسن وكارمن وهذه مجرد شائعات ولكن العجوم ليس من هذه الناحيه ولمن لان كارمن مصريه وهؤلاء لم يحبوا المصريين مع انهم متأكدون ان كارمن قد تفوقت علي دنيا ولكن في الاخير يجب ان نعترف ان كلنا اخوه الله يسمحكم لهؤلاء المغاربه الذين يكرهونا مع انننا نحبهم
    الله معك

  32. بلاش هبل ده ولاصوتها حلو ولا حاجة ده غتتة اوىى وكمان لا تعرف كيف تتحدث ولا يوجد لديها حدور وربنا يهديها وكمان شكلها من غير

  33. بصراحة انتو ناس فاضيين وش لائيين اشي تعملوة فبتحكو عن هاد وهاد اللةويعين اللي بدة يطلع عتلفزيون أديشكم رح تعلئو علية
    فا

  34. والله أنا ماشفت فى حياتى طفلة صوتها غاية فى الجمال ذى كارمن وكفاية حقد عليها بس معلش هى دى ضريبة الشهرة والنجاح كالشجرة المثمرة أمثال دنيا وغيرها لازم يقذفوها بالشائعات ولكنهم فى النهاية لاينظرون لها الا من أسفل لإنها شجرة عالية عنهم وبالنسبة لحسن ياريت يتم ارتباطهم لإنهم فعلا يجننوا مع بعض وفى الاخر كله قسمة ونصيب

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *